خدمات
بالیران، برترین عاملیت کیا موتورز و هیوندای
شركت بالیران ، فروش را پاياني بر ارتباط با مشتري خود ندانسته و استقرار سازمان خدمات پس از فروش را با هدف حفظ حقوق مصرف كنندگان در الويت دستور كار خود قرار داده است. با هر خودروي خريداري شده ، امكان استفاده از شرايط گارانتي براي مصرف كننده مهيا مي باشد . سرويس هاي دوره اي و خدمات تعميراتي در دوران تضمين توسط شرکت بالیران به مشتريان ارائه مي گردد.
همچنين با تكيه بر دانش فني امكان برخورداري از دوره هاي فني جهت عامليتهاي مجاز و دوره هاي آشنايي با خودرو جهت مالكين امكان پذير مي باشد همچنان كه تمامي سرويسها طبق ضوابط شركت كيا موتورز و هیوندای ارائه مي گردد. امكان برخورداري از نصب قطعات اصلي نيز در قسمت خدمات پس از فروش بالیران امكان پذير مي باشد.
تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحليل و توسعه هدفمند شبكه خدمات پس از فروش، تجهيز سرویسهای امدادي، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستاي شناسايي و تأمين نيازهاي مشتريان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش، ايجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتي هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در اقصي نقاط کشور به دست آمده است.
شرکت بالیران در طی این سالها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسبسازی آن با نیازهای بازار اقدام نموده و آموزههایی را برای بازار ایران به همراه داشته است که لزوماً یک محصول، یک روش فروش ندارد. این تنوع و تغییر گسترده، البته با ریسکهایی نیز همراه بوده است که پیچیدگی هاي خاص خود را در انتخاب بهترين استراتژي به دنبال داشته است از جمله آن مي توان به بومي سازي دانش هاي انتقال يافته اشاره كرد.